28 листопада, 2018

Година психолога «Здоров’я та здоровий спосіб життя»

28 листопада 2018 року з учнями початкових класів у групі подовженого дня проведено годину психолога на тему: «Здоров’я та здоровий спосіб життя».
Мета: виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом. 
З дітьми провели бесіду і обговорили "Що таке здоров'я?", "Що шкодить здоров'ю, а що допомагає бути здоровими?". Діти поділилися своїми думками, розповіли про власний досвід підтримки здорового способу життя. Виконували багато вправ, фізкультхвилинки. На завершення зобразили свої долоньки здоров'я та поділилися враженнями.

            




Немає коментарів:

Дописати коментар