03 червня, 2021

Вправа для учнів

ВПРАВА ДЛЯ РОБОТИ З САМООЦІНКОЮ «Я і мої ролі»

Відповідай на питання «ХТО Я?» (10 визначень)
У центрі намалювати коло, написати всередині «Я», навколо намалювати маленькі кружечки і вписати в них свої соціальні ролі: «Я людина» «Я друг» «Я син» «Я школяр» і т.д. Доторкніться до кола, де знаходиться роль «Я людина» або «Я дівчина/хлопець», закрийте очі і скажіть вголос: «Я - людина».
Далі проскануйте своє тіло, які відбуваються в ньому відчуття.
Які виникають емоції? Почуття? Які думки приходять в голову?
Запишіть свої почуття, думки і відчуття.
Потім проскануйте інші ролі.
Також можна доповнити цей список негативними оцінками, які ви отримували від інших, в дитинстві або навіть в даний час. Запишіть їх в трикутниках.

Немає коментарів:

Дописати коментар