04 червня, 2021

Усвідомлене батьківство

 Пропоную вправи для заняття батькам, педагогам, психологам

Вправа «Сонце любові»
Кожен учасник малює на листку А4 сонце, в центрі якого пишуть ім’я дитини. На кожному промінчику (не менше 10-ти) необхідно перерахувати всі найкращі якості своїх дітей.
Обговорення
Пропоную вам взяти це сонечко додому. Нехай теплі промінчики зігрівають сьогоднішню атмосферу у вашому домі. Розкажіть дитині про те, як ви оцінили її якості – подаруйте своїй дитині теплоту, ласку и увагу.

Вправа «Асоціації»
Я пропоную вам пограти в асоціації. Все, що для цього потрібно, - почути завдання і постаратися записати перші ж образи, пов'язані з ним, які прийшли вам в голову.
Питання-завдання можуть бути такими:
якщо сім'я - це споруда, то вона ...
якщо сім'я - це колір, то вона ...
якщо сім'я - це музика, то вона ...
якщо сім'я - це геометрична фігура, то ...
якщо сім'я - це назва фільму, то вона ...
якщо сім'я - це настрій, то вона ...
Обговорення відповідей і причин подібних асоціацій.

Немає коментарів:

Дописати коментар